2010

Året 2010:

Hur har året 2010 varit för dig? oj.. både bra & dåligt!
Bättre än förra året? joho 2010 vinner över 2009 med hästlängder.
Har du träffat några nya vänner? yes
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? oj.. inget jag kan komma på nu, eller rättare sagt, inget jag kan skriva ut här.
Har du flyttat under 2010? joo 2 ggr till och med.
Har du hittat en ny låt som du älskar? joo många, bland annat slightly stoopid - collie man.
Har du kysst en främling? jo det har jag

Kärlek:
Hur har din kärlek varit under 2010? väldigt upp och ner.
Har du varit kär? nja, inte direkt kär men på god väg.
Har du sagt jag älskar dig till någon? nej, eller ja till mina vänner såklart.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? jo

Sorg&hämd:
Har någon i din närhet tagit självmord? nej
Har någon i din släkt avlidit? nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? nej
Har du varit i slagsmål? nej

Personligt:
Har du gjort någonting du ångrar? ohjaaaa
Har du skämt ut dig? haha yes.
Har du varit ute en hel natt? javisst
Har du blivit tagen av polisen? jo

Skolan&fritiden:
Vilken skola går du i? björknäs
Trivs du bra där? nejnejnej
Har någon varit elak mot dig i skolan? haha nja kan jag väl inte påstå.
Hatar du någon i din skola? jodå
Har du gjort något framsteg? jo
Har du haft alla rätt på ett prov? nej


Vänskap:
Har du träffat nya vänner? jo det har jag!
Har du förlorat en vän? yes tyvärr.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0