guud..

.. vars har min hjärna varit den senaste veckan?
har ju heeelt glömt bort att berätta att jag fyllt 20 i söndags.
såå, med andra ord får jag handla på glasbutiken själv nu, yeey!

fick iallafall nästan 4000 kr, presentkort på salong saxarna på 1000 kr, trisslotter, en pumabag (behövdes verkligen då min bag som jag haft i 43563643 år har tagit självmord) , sprit, ett fotoalbum av gabbi med massa fina minnen ♥ , och sen kan jag inte komma på något mer? men det räckte då gooottt & väääl!

min födelsedagsfest på lördagen blev dock lite misslyckad. dels för att flera jag verkligen ville skulle komma var borta eller hade annat inplanerat, dels för att jag inte riktigt var på topphumör pga det som varit på senaste tiden, dels för att någon stal spritflaskan jag fick i presnt, en gitarr + mitt dricka för kvällen, och ja dels pga andra saker. men jag uppskattar att folket som var på festen var där såklart. nåja..

och i söndags kom macke, dennis, anna, johanna, elin, erik & petter hit och åt smörgåstårta och grattade mig :) har inte träffat mina favoriter macke & dennis på huuur länge som helst så det uppskattade jag vääldigt mkt!

lite bilder från kalaset för mig & mamma i lördags, festen i lördags & kalaset för mig i söndags:



såååja.. då ska vi se om min kropp kan slappna av och min hjärna sluta fundera för nån timme så jag får nån sömn inatt..

Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

Många bilder! ^^

2011-02-24 @ 17:22:40
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0