tiden står still..



känns verkligen som att tiden står still just nu. vill bara att det ska bli den 14e så jag får lämna den här hålan men det verkar ju inte hända? tålamod är väl inte min starkaste sida om man säger så.

har inte gjort ett skit idag känns det som. försökte sola en stund på dagen men rastlösheten tog över efter 30 min så då städade jag bilen och tvättade den istället. sen städade jag upp lite i köket och tog in tvätt osv innan jag duschade. sen kom pappa hem så surrade lite med han och sen åt jag och efter det har jag bara legat här och stirrat in i datorn. inte så givande dag nä. vill börja jobba nu, få in rutiner, helst nyss.



Kommentarer
Postat av: Alice & Veronica

hej fin blogg! följa varann via bloglovin' ? :)

2011-08-03 @ 01:36:51
URL: http://olydiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0