-

så var det redan söndag igen, vilket betyder att jag nu bott i sthlm 1.5 vecka, sjyyykt!

befinner mig just nu i bostad nummer två. kommer vara här till på fredag tror jag? lite jobbigt att flänga med väskorna mellan två hem men äh, har levt i mina väskor och min bil sen september så det är lungt på den fronten.

helgen? fredag var jag dööööd. blev en lugn hemmakväll, prommis med krille, nån film på tv och sova tidigt. lördag klev jag upp vid tio. duschade och åt frukost innan jag hoppade på tunnelbanan mot t-centralen. mötte upp fina carro och gick på stan med henne. avslutade på max innan jag mötte upp johan och rullade mot mariefred för en liten kräftskiva med 80 pers till.

idag for jag in till stan vid halv fem, utan att tänka på att det var söndag, så det mesta hade hunnit stänga. var bara hoppa på tunnelbanan och åka hem igen då. har varit ut med krille så nu ska jag ta en dusch, se en film och sova. upp och hoppa klockan sju och tillbaka till verkligheten ja.
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0