yaruuu

vad har hänt idag då? drog iväg och cuttade håret hos rebecca på totally you efter elva nångång, blev väääldigt nöjd! gjorde ju ingen stooor förändring men frisörer brukar vara bra på att klippa fel så hatar egentligen att gå och klippa mig på salonger, men blev riktigt bra nu faktiskt så jag är nööjd :)! efter det kom gutte in där en sväng så surrade lite med han sen for jag och han ut och snurrade en sväng innan han släppte av mig hos mamma. träffade på farmor & farfar så dom hjälpte mig att få igång bilen som varit stendöd i nån dag. sen for jag och plockade upp annasofia så drog vi och solade 20 min på suntan. när vi kom ut därifrån var batteriet stendött.. IGEN. kul.. men händig som jag är så fixade jag igång bilen själv den här gången. skjutsade hem anna sen for jag hem till mamma och duschade osv och nu tänkte jag gå ut på stan och se om man träffar på någon vänlig själ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0