tjenis

fan vilket wuuunderbart fint väder det är ute. äntligen börjar sommaren närma sig!

igåår.. mamz bjussade på ett vinglas när hon kom hem efter jobbet så satt vi och surrade en stund innan jag tog mitt pick & pack och traskade iväg till erik. satt och surrade, drack lite rödvin osv. sen styrde vi vidare till bodensia där han efter en stund lämnade mig med mamma & ullis. satt där en stund innan jag gick hem, såg film och somnade redan efter ett tror jag? skönt. 

vaknade vid tolv idag. åt nån macka och drog på mig kläder innan jag gick och mötte upp gutte. for och snurrade lite, pratade och åt en isglass. han släppte precis av mig hos mamma igen så nu ska jag vänta på att mamma ska vila färdigt så blir det nog grillat till middag! sen ikv ska jag nog till micke och ta nån öl, kanske blir bränna sen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0