shuu

somnade efter många om och men där nångång efter halv fyra inatt. vaknade till liv efter tio nångång. klickade hem dom där vita ed hardy skorna och sen gjorde jag mig klar och gick och mötte dennis :) vi mötte upp laxen sen också och gick vidare till romeo, eller ja nu för tiden "den glada schweizarn" där dom tog en öl. efter det knallade vi vidare till bolaget innan jag och dennis gick till mamma och hämtade bilen. for till skolan och plockade upp nellan, elina och öström innan vi rullade mot luleå. drog en runda på bolaget på storheden med dennis innan vi rullade mot sävast och släppte av han. har precis droppat nellan, öström och elina och är nu hos mamma igen. ska varva ner några sekunder innan jag ska iväg på nästa mission.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0