hej bara

vad dött det var här då..

jag har verkligen inte haft tid att blogga dom senaste dagarna för det har varit full rulle hela tiden. orkar inte dra upp allt jag gjort under dom här dagarna men kan säga såhär, har haft världens bästa påsk! guud så rolig och bra den har varit! vill bara spola tillbaka helgen och göra om den igen!

nåväl. igår sov jag hos elin, eller ja, sov och sov. med mina vanliga sömnproblem blev det väl inte så mkt sömn för min del om man säger så. efter tio nångång imorse for iallafall jag och annasofia och solade på suntan. sen hem till mamma och duschade innan vi drog vidare mot luleå. köpte hårfärg, två tshirtar och ett linne innan vi satte oss i solen utanför kulturens hus. sen rullade vi mot boden och plockade upp elin och for och snurrade lite. sen gick vi en runda på stan och kikade innan vi satte oss på uteserveringen på fareast i solen. efter det snurrade vi en sväng i sävast och blev lite nostalgiska innan vi rullade mot kallax för att hämta upp elina & gabbi som kom hem från mallorca! när jag släppt av alla for jag och elina runt i stan och snurrade och pratade sönder varandraa efter att ha varit ifrån varandra en vecka haha. sen hit hem till mamma igen och åt nån macka osv. fick föressten två ed hardy armband och en kuk-klubba av elina haha, tack fina du!

nu ska vi prata lite mer sen se film och försöka sova. ska nämligen ta tag i lite grejer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0