här var det dött

jeeooru. inte riktigt haft tid att blogga känns det som när det varit så awesoooome väder ute senaste dagarna. kanske ska börja från i lördags då? for till micke och tog nån öl. sen hamnade vi på nån förfest på svea. for sen till bränna och lyssnade lite när kribbe spelade. efter det gick vi vidare mot lotus. träffade på johanna & sofia så hängde mest med dom. sen drog jag, micke, love och erik först till krille, men gick bara in och ut genom dörren innan vi gick vidare till micke istället. söndagen spenderade jag med elin :) var ute och gick i finvädret osv. sen var jag ute och åkte bil med moa från typ halv nio-ett? sen hem och sov.

igår satt jag och stekte på balkongen, sen kom annasofia hit efter två nångång. gjorde mig klar sen gick vi till totally you där jag fixade mina naglar. blev huuur snyggt som helst :) känner på mig att jag kommer bli beroende av att fixa naglarna efter det här haha.. efter det for jag iallafall hem och åt lite innan jag mötte upp sofia! vi gick och mötte johanna och sen drog vi till harads och umgicks med syd & ägget. såg big brother och gran torino innan vi rullade hem mot stan igen. släppte av dom och sen for jag hem och sov. 

idag har jag suttit och friterats på balkongen. solen tar sjuuukt mkt nu alltså.. skönt. ska fundera ut vad jag ska göra resten av dagen nu och få lite mat i kistan.

här ser man ytterst lite av naglarna:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0