full fart

här kommer en liten bildserie på vad jag roat mig med tidigare ikväll:











se på fan vad jag kan!
börjar bli en riktig fordons som byter däck och kablar igång bilen och grejer haha.

herreguud vad det är fullt upp hela tiden. visserligen är det jag själv som väljer att ha fullt upp hela tiden för att jag är så extremt rastlös alltid, men ja, ändå. jag tror helt seriöst att jag har ADD eller något liknande! något är det ju som inte står rätt till där uppe haha.

vaknade till liv strax före elva. käkade en macka och gjorde mig klar innan jag for ut med gutte! vi var förbi på komvux och fixade lite grejer, sen till totally you en sväng och surrade med dom, sen var vi bara ute och snurrade i stan och pratade. efter det for jag hem till mamma en svängom innan jag knallade vidare till mormor och hälsade på henne. sen gick jag till mamma och hämtade bilen och plockade upp elin & elina innan vi rullade mot svartlå. for med pappa upp till elsa och ja som sagt, bytte däck. så nu kan jag lägga till det på min meritlista också! var faktiskt enklare än jag trodde. for sen hem till pappa en sväng, käkade räkmacka och glodde lite tv och surrade innan jag, elin och elina rullade mot stan igen. in på godisarenan en sväng innan jag droppade av dom hemma hos elin och plockade upp annasofia. vi for runt i stan och surrade i två timmar innan jag skjutsade hem henne och nu har jag precis kommit in genom dörren hemma hos mamma! med andra ord, fullspäckad dag som vanligt nu för tiden. 

nu tänkte jag slå på en rulle och försöka somna i "normal" tid så jag orkar med att jobba 10-15 imorgon!
tjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0