dött

här var det dött ja.. har som inte riktigt haft tid att skriva dom senaste dagarna pga mkt som hänt. jag är iallafall hemma hos min kära pappa nu, tillfälligt. väntar bara på besked om jobb där nere så drar jag så fort tillfälle ges. det känns jätte jobbigt att vara här igen, verkligen, mkt värre än vad jag trodde det skulle vara.. men samtidigt roligt att hinna umgås med mina vänner och nära och kära så jag hinner säga hejdå på riktigt eftersom jag bara drog utan att säga något till någon. så det är väl lite både och. min helg har iallafall varit jättebra, var något jag behövde.

fredag for jag, elin och elina till västbo på grillfest hos jonas. var jättekul att träffa alla haradsbor och det slog mig att jag nästan aldrig är i harads längre och umgås med alla vänner jag har där? det måste det bli ändring på för jag trivdes verkligen i fredags, lite nostalgikänsla. iallafall så for jag och elina hem rätt tidigt och satt och surrade och såg på film innan vi somnade.

lördag sov jag rätt länge. sen for jag till stan och träffade min fina vän gustavo en sväng innan jag for till elin och käääkade och gjorde oss klara. sen fick vi skjuts till krille där förfesten var. lirade lite ölspel osv, som man förövrigt inte ska göra om man dricker vin om man nu inte vill ha en karatefylla. men nyktrade till litegrann när vi kom till krogen så det var luuungt, typ. orkar inte bry mig så mkt för jag hade jävligt kul och det är huvudsaken. skulle dra iväg på nån efterfest efter krogen men jag bangade på den.

sen idag har vi inte gjort ett skit? legat och halvsovit och sett film hela dagen/kvällen. sen rullade jag och elin mot svartlå där kring nio nångång. hämtade upp viktor i harads också, sen kom hanna också och var med oss. har precis skjutsat dom till harads, elin och elina sover i elinas rum och jag ska väl se nån rulle och försöka somna så man orkar med morgondagen. ska nämligen jobba 11-16 imorgon, gogogo!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0