i'm not dead..

.. elleeer? känner mig helt död iallafall.

yrat runt på stan hela eftermiddagen med elina. först gick vi och solade på solana center, sen gick vi till romeo och satt och surrade med kim & dennis. efter det följde dom med oss till oregano så åt jag & elina en sallad. sen gick jag, elina & dennis till CQ i gallerian och satt och surrade. efter det for dennis och jag och elina shoppade lite. fick med mig ett par jeans och en t-shirt. sen sprang vi hem till mig och slängde oss i soffan. nu står min älskade syster och diskar åt mig, puss på henne! jag ska städa resten av lägenheten strax och sen är det väl bara borra ner huvudet i teori- och skolböckerna hela kvällen igen... härligt liv vi lever.


Kommentarer
Postat av: Sanna

hej !

Allt bra ?

Några skojiga planer till helgen ??



Är du sugen på längre ögonfransar så passa på att tävla om fransnäringen RevitaLash på bloggen just nu.

Lycka till !



kram

2010-09-30 @ 20:03:38
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0