.

jag är så jävla less på att plugga, både teori & det vi har i skolan.. vill bara snöra allt åt helvete men det går ju ej nä.

dagen på skolan har känts hur lååång som helst. trodde aldrig jag skulle få gå hem.. 8:20 såg vi en serie om dom med downs syndrom, den var faktiskt bra, fick skratta mkt :)! efter det hade vi en kort rast innan vi skulle lyssna på en föreläsning, som jag inte hängde med i överhuvudtaget för det var så sjukt ointressant. sen var det lunch men jag och jimmy orkade inte stå i kö till maten så vi gick runt med papper till studentmössorna och lite annat. efter det planerade vi inför skämtfotot på fredag, haha kommer bli såå kul med våran idé! sen kompletterade jag & jennifer det vi missat på grupparbetet om olika funktionshinder innan jag gick med jimmy mot stan. sen jag kom hem har jag bara ätit pastasallad, gjort ett försök till att plugga lite (vilket gick åt helvete och slutade med att jag kastade böckerna i golvet...), stått och pratat lite med pappa & elina och sett på tv. jag är så less, kan det inte bara bli fredag nu? helst igår?
nu ska jag strax göra ett nytt försök med teoriboken, sen ska jag gå till micke och hjälpa elin att packa flyttkartonger!

Kommentarer
Postat av: elina

duktiga du! som försöker i alla fall :)

2010-09-30 @ 01:42:51
URL: http://eliinalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0