då ska vi se...

.. om jag lyckas få till ett normalt inlägg. börjar ju som vara ett tag sen nu?
kan börja med att säga att jag var extremt sliten igår eftersom vi festade tre dagar i streck.
torsdag; var jag, nille, henke, thomas & elina först hemma hos mig. sen for vi till HRs klassfest i heden. dock hade redan snuten kommit dit när vi kom så vi blev inte kvar så länge utan for hem till mig istället.
fredag; fyllde henke år så det var fest hemma hos han. var kul men jag råkade slumra till på henkes soffa en stund haha. när jag vaknade gick iaf jag, nille, henke & elina hem till mig och käkade smörgåstårta osv.
lördag; jobbade först 10-14, sen for jag och elin på bilbingo i heden. blev ingen vinst men var 1 nr ifrån två ggr, surt. for iallafall hem och gjorde mig iordning och sen for vi till sanne där vi skulle fira sofia som fyllde 20 igår :)! åt jättegod mat och drack alkohol. sen följde jag med elin hem till henne en sväng för var så seg. efter det for jag och elina ut på lite andra äventyr och det slutade sen med att jag, hon, henke & nille hamnade hos mig igen och käkade tårta.

igår; mådde skit när jag vaknade, vilket kanske inte är så konstigt.. iallafall var jag, elina, henke, nille & thomas hemma hos mig hela dagen och såg film. har haft en sjukt rolig helg iallafall!
nu ska jag göra ett sånt där körkortstest på internet och efter det får vi se om något annat kul händer. håller på att dö av rastlöshet så här blir jag inte kvar länge till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0