-

jag är gaaalet trött vill jag bara meddela.
lyckades bli godkänd igårkväll när jag gjorde ett av körkortstesten, så det hurrar vi för. sen kom nille, albin & timmy förbi här och hängde med mig och elina nån timme innan dom for vidare. jag och elina mös ner oss i soffan och såg på vänner resten av kvällen/natten!

snoozade lite väl fööör länge imorse så kom 10 min sent till lektionen. under lektionen satt vi bara och bestämde vad vi ska vara på skämtfotot på måndag och sen gick vi igenom något inför projektarbetet. efter det gick jag & daniel och köpte en kycklingmacka i fiket och vandrade vidare till kina där micke & elin var och käkade. satt och surrade med dom en stund och sen gick jag och elin på banken. träffade syd sen på gågatan så då gick vi en runda på stan med han. nu är jag hemma en snabbis, ska iväg på teorilektion klockan två och efter det måste jag städa upp här, IGEN... har märkt att det inte är så kul att ha fullt hus varje dag om man kollar på röran som blir sen, meen hur kul är det att vara ensam på en skala? nåväl nu måste jag skynda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0