städa?

shit vad jag har städat idag.. min dammsugare har ju varit trasig i över en vecka så har inte kunnat dammsuga något, men fick igång den idag på nå jävla vänster så nu är allt damm borta!

hm.. i förrgår kväll då? isak kom hit när han slutat jobba så for jag, han & nille till markus och spelade supermario och såg kungarna av tylösand med markus x2, mats, lotta & lina. efter det for jag & isak och plockade upp jimmy & elina så for vi och snurrade runt lite överallt. sen for vi hem med dom och såg film osv. efter det for jag och isak hem till mig och såg tv och somnade.

igår skulle vi beställa studentmössan på skolan! min beställning slutade på 2500 kr. ajajaj.. men vafan man tar bara studenten en gång så det var det värt. efter det for jag, isak & mats ut på stan och snurrade, sen släppte vi av mats och for hem till markus. sen for jag & isak hem till mig och käkade middag och sen for han och jobbade. jag försökte plugga lite teori när han for men de gick mindre bra så jag var med jimmy istället. sen kom elin och var med oss också :) vi for till svartlå en sväng och plockade upp elina och sen for jag, jimmy & elina hem till mig och såg på tv och somnade.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0