morning

fråga mig inte vad jag gör vaken nu när jag somnade halv fyra och inte börjar förrän klockan tio..? isak sov här inatt så vaknade då han for halv sju och har inte kunnat somna om sen dess, skumt. har sjuukligt ont i halsen också
märkte jag när jag vaknade.. kul.

igår då.. misstänkte att elina smittat mig med magsjuka så var hemma från skolan och låg och sov i princip hela dagen. tvingade upp mig själv där kring tre.? tog en dusch och chillade.. kände att illamåendet började avta och jag kände mig piggare. towe kom hit efter halv sju och hängde med mig! vi såg på paradise hotel och sen klickade vi bara runt på datorn och surrade. for ut och åkte bil med fredde & lucas där vid nio! mötte upp isak vid halv tolv så åkte jag runt med han lite innan vi for hem till mig och såg på vänner, pratade och somnade.

nu ska jag se om jag kan få somna om nån timme innan jag måste upp igen. jag & towe ska käka tacos och öla ikv, det blir naaaajs! mysig låt såhär på morgonen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0