let's have some fun.

ouuff.. precis kommit in genom dörren efter att ha umgåtts med isak & markus sen halv fem :)! vi har inte gjort något speciellt, typ bara åkt bil? jag och isak for först hem till han i åkerby för att han skulle fixa nå och hämta kläder osv. sen for vi tillbaka till markus i stan. var där och glodde tv ett tag sen for vi ut igen och snurrade. sen for vi till bredåker och gjorde lite ärenden och sen tillbaka till stan, köpte lite gotta på godisarenan och sen for vi och snurrade ett tag innan dom skjutsade hem mig! 

har faktiskt väldigt mkt att se framemot nu framöver;


































trivs jag extremt bra under mina 3 veckor i miami så kommer jag stanna där ett år el liknande! ska bli sjuuukt roligt, tror det kommer bli en upplevelse man sent kommer glömma :)!

nu måste jag göra ett körkortstest, sen ska jag sova. känns jävligt surt att jag måste upp åtta imorgon trots att vi har sovmorgon till tolv... men det där förbannade körkortet måste fixas så what to do? bara gilla läget.
night!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej. din blogg e bra.



undrar lite hur det går till att ta/plugga till körkort? vad kostar det och vilken körskola går du på? taack för svar

2010-10-05 @ 09:10:56
Postat av: Ida

Vart finns det info om bartender utbildningen i Miami?=)

2010-10-05 @ 19:27:12
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0