jo

fan vad less jag är på att plugga teori.. varför ska man kunna massa onödiga saker, kan man inte bara få körkortet direkt i handen? hade varit mkt enklare, iaf för mig, för det är just teorin det sitter i..

syd var förbi mig tidigare idag, inte träffat han på sjukt länge så det var kul att han tittade förbi :)! vi satt och pratade massa skit och såg på tv typ. sen for han, jag gick och duschade och sen kom nille & bamse hit. var på coop en sväng med bamse och sen kom elin och joinade oss! såg på vänner och chillade. nu har dom dragit iväg en sväng och jag väntar på att isak ska sluta jobba så ska jag hänga med han ikväll. skulle tro att jimmy droppar in efter jobbet nu snart också (han bor här när han är i luleå och jobbar om dagarna), så kan jag vara social med han en stund innan isak slutar :) jag hatar verkligen att vara själv, tur att det typ aldrig händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0