fuck you, fuckfuck yooou.

helgen har varit galen, minst sagt.
fredag; var med mats, markus x2, isak, erik & towe hemma hos mig först. vi såg på film, käkade popcorn och drack nån öl. sen bestämde jag, towe, markus & erik oss för att åka till festen i kusån. blev dock en kort visit där eftersom snuten kom precis när vi kom dit så då for vi hem till towe istället! chillade, såg tv och pratade tills rosita kom. vi blev impulsiva och bestämde oss för att gå på krogen när klockan var två! var väl kanske inte så värt men aja.. sen gick vi hem till mig och satt och pratade med kristoffer & elina innan alla somnade.

lördag; blev väckt strax före ett och mådde förvånande bra! pappa, elle & kidsen stormade lägenheten 5 min efter att jag hade vaknat så satt och var social med dom ett tag. efter det gick jag & rosita ut på stan och köpte en dagobertsmacka och dricka innan vi gick tillbaka till mig. sen gick vi och duschade och gjorde oss iordning innan vi gick hem till towe och började förkröka med henne & linn. lite senare droppade syd, ralle & två random in också. rullade mot krogen efter elva nångång. jag och towe hade väl inte sådär jättekul så vi drog redan vid halv två-två och åkte bil med fredde & lucas istället. efter det hoppade jag av hos erik och satt och surrade med han nån timme innan isak kom och hämtade mig. vi for hem till mig och låg i soffan och såg tv och snackade skit innan vi somnade.

idag; jag och isak vaknade första gången vid nio el något? mådde extremt dåligt så hinkade i mig en kanna med vatten och tog två panodil, sen somnade vi om. vaknade vid ett av att elin kom :) då for isak till markus och vi gjorde oss klar för att gå på kalas hos mamma. käkade tårta och var allmänt osocial pga den s.k "baksmällan". efter det gick jag, rosita, elin, elina & micke till kina och käkade middag! sen drog micke och elin och resten gick hem till mig och glodde tv. efter det har jag och elina bara legat och sett andra avenyn hela kvällen, jävligt skönt måste jag säga! nu har hon somnat och jag funderar på att gå i hennes fotspår...

jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks!!
















natt!

Kommentarer
Postat av: carina dahl.

tips på musik? :')

2010-10-11 @ 01:32:21
URL: http://carinaballerina.blogg.se/
Postat av: Andreas Andersson

du ser trött ut!

2010-10-11 @ 11:57:26
URL: http://anderssonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0