fuck off asshole jerk off dirt ball.



daaamn..
min powernap råkade bli lite längre än planerat. somnade efter fyra nångång och vaknade klockan sju.. drog iväg på coop och handlade chirre, choklad & loka innan towe kom! vi såg paradise hotel och snackade skit! där efter nio blev vi rastlösa och gick ut i stormen, var väl lite väääl mkt blåst ute så vi gick hem till towe istället och chillade på där till före halv tolv nångång då jag bestämde mig för att gå hem och plugga teori. vilket gick mindre bra då jag fastnade på facebook och i tlfn med micke & elin :).. och nu är då klockan för mkt för att börja plugga, måste somna i tid så jag inte försover mig imorgon då jag har utvecklingssamtal 8:20.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0