-

jahaa.. om man skulle skriva ett inlägg om helgen då kanske?

fredag; började kvällen hemma hos elin! var jag, micke, elin, elina, nille, thomas, henke, bamse, elin & stina. satt där till halv elva-elva? sen for vi på en fest på gruvberget. hann dock inte vara där så länge eftersom snuten kom ganska snabbt och körde ut alla. jag och elina hade tappat bort dom vi var med så vi gick och satte oss i skogen och pratade. fick sällskap av nå pack som dök upp efter vägen haha. sen fick vi skjuts till thomas där resten var.

lördag; mådde faktiskt helt okej när jag vaknade. gick på coop med elina och köpte marabou & redbull, sen hem till mig en snabbis innan jag skulle jobba 10-14. micke, elin & elina kom in före ett och åt dagobertsmacka med mig! sen gick dom och då kom ola och sa hej! han är och hälsar på uppe i norr över helgen. efter jobbet gick jag hem och försökte sova nån timme men det var omöjligt. jag och elina packade ihop oss och gick till elin och tog en öl med henne & micke. vid tolv började jag & elina gå hem till mig igen. elina somnade nästan direkt vi kom hem så jag for ut och var med markus & isak! var bara och åkte omkring med bilen och hem till markus en sväng, sen skjutsade dom hem mig vid fem-halv sex. såg andra avenyn och somnade.

idag sov jag ända till halv två?! vet inte när det hände sist. sovit sju jävla timmar inatt, kommer inte ihåg när jag sov så mkt sist så det var skönt. jag och elina såg på andra avenyn ett tag sen gick vi över till mamma och åt tacos! fick extremt matkoma så vi låg i soffan och dog nån timme innan vi packade in oss i bilen och for till svartlå. släppte av elina och sen for jag & mamma tillbaka till stan. gick förbi elin och surrade med henne & micke en stund sen mötte jag upp towe och gick till markus med henne. sen for jag, markus x2 & towe på max och efter det for jag hem.

nuu ska jag göra ett körkortstest och sen ska jag se någon bra film!
gnight!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0