Mys

(La upp ett morgonmys med en hund när jag vaknade idag) Shit vad fort den här veckan gått. Helt sjukt att det är näst sista natten vi sover här inatt.. Börjar få extremt mkt ångest över att åka hem på lördag, vill verkligen inte hem. Känner redan nu hur sjukt mkt bättre jag mår av att vara här istället för hemma i boden. Finns bara ett ord för mig som hör ihop med boden, "ångest". Finns nog ingen som längtar efter att få komma bort därifrån lika mkt som vad jag gör.. Önskar att skolan skulle ta slut i december så jag fick flytta därifrån redan då, men tyvärr är det ju 8 månader till jag måste stå ut, hur nu det ska gå. "i'm so tired of living in this small town, all you hear is people talking about eachother all the time".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0