hold your head up



hold your head up high and this pain will die
somehow, somewhere, just try
you're living in the dark
where no one can see your tears
but hold your head up high.


hem ljuva hem? borta bra men hemma bäst? nja, inte enligt mig iaf..
jag, jimmy & elina fick skjuts av degen till svartlå när vi var framme med tåget.
somnade väl kring halv åtta-åtta på morgonen och vaknade efter ett. 
tog det lungt och såg lite film med cissi, elina, lucaz & pauline innan vi käkade middag.
råkade slumra till i typ två timmar efter det. sen spenderade jag och elina två timmar i telefon och framför
datorn för att försöka fixa skjuts hem till stan. isak, mats, towe & ante ställde upp och kom och hämtade oss efter nio!
var ute och snurrade med dom då vi kom till stan och vid ett tänkte jag och elina åka hem och sova, vilket gick mindre bra.
varför? jo för jag hade ingen nyckel till porten, så vi fick inte komma in förrän tio över tre.. sweet!
somnade väl mellan halv fem-fem nångång och klev upp åtta för att ha teorilektion halv nio i 1,5 timme. död? ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0