söndag....

jag hatar söndagar. hur som helst har jag haft en bra helg.

fredag for jag med pappa till svartlå då han slutat jobba. hjälpte han att förbereda maten lite osv. sen kom viktor, mange & jimmy så jag och elina satt ute och var social med dom tills micke & elin kom. käkade entrécot (stavning?), friterade pommes, potatisgratäng och beasås! sen kom mange och viktor tillbaka och erik & jesper kom förbi en sväng. somnade väl mellan 3-4 tiden kanske.
lördag vaknade efter tolv. satt ute på altanen och surrade innan jag, pappa, elina, micke & elin for till stan. jag & elina hoppade av hos mormor och duschade osv. sen kom annasofia :) inte träffat henne på två månader så vi hade lite att ta igen! vi tre gick iaf och åt middag på kina. sen gick vi till glassboden och åt en bananasplit! efter det gick vi och satte oss på en bänk vid bränna och surrade. sen for annasofia hem och jag & elina for till micke. jag gick därifrån mellan två-halv tre inatt. fastnade vid datorn så somnade väl kring fem tiden nångång och vaknade för 45 min sen. nu ska jag äta något, sen ta en snabbdusch och sen kommer annasofia =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0