seg..

så var ännu en helg över.. fan vad dom springer iväg? hinner bara bli fredag så är det söndag på en gång.
ska väl ta allt från början då, fredag: micke, elin + kidsen kom och hämtade upp mig kring fem? jag, elin, samuel och noel for och handlade det vi skulle grilla, plockade upp micke och började rulla mot svartlå. käkade sviiingod fläskfilé, hemmagjord potatisgratäng och pepparsås till det. for mot stan igen kring halv elva. elin & micke släppte av mig utanför roy där dom satt och drack lite. var jag, han, bula, macke, jossan, ante & sandra(?). jag och jossan gick ner en sväng till nicklas där det var fest. surrade lite med folk och sen gick vi upp till roy och dom igen. gick hemåt mellan halv två-två tiden och somnade väl kring tre kanske?
lördag: tung jobblördag.. jobbade 10-14. efter jobbet gick jag hem och drog på mig "luftigare" kläder. gick sen hem till micke och tog en öl innan elins match klockan fyra. efter matchen for jag och elin hem till henne för hon skulle äta och sminka sig. efter det gick vi hem till micke dit även mamma och ola kom. var där en stund sen for jag och elin till piteå med nisse & linnea. var ändå rätt bra med folk där. avrundade kvällen kring två-halv tre tror jag? med att köpa ett skrov från sunes innan vi rullade mot boden. somnade efter fyra nångång.
idag då.. bara hunnit kliva upp i stort sett. dagen kommer bestå av plugg och slöande. men nu ska jag hugga in på det här:
boucles & chicken drumsticks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0