så var det söndag...

.. så var det söndag ännu en gång ja. helgerna bara springer iväg nu för tiden tycker jag, måste vara för att man har så jävla kul varje helg. händer något nytt hela tiden :)!

lördags då.. TUNGT att jobba. dragit på mig världens förkylning också så låter som att jag har rökt sen jag började krypa och rösten är halvt borta också. när jag var påväg hem mötte jag iallafall matte, micke & elin. vi gick och käkade på kina och sen gick vi på stan en sväng. efter det for vi hem till var och en och hämtade badgrejer och tänkte åka på relaxen. jag, elin & matte for hem till micke då vi var klara och väntade på honom. men han var så jäävla seg så klockan drog iväg och det blev inge relaxande. jag och matte for iväg och var med totteh och per istället. åkte runt lite, satt och kollade på när nicklas och pontus grillade och tog el öl eller två osvosv. tror klockan var halv ett-ett då jag låg och sov? så somnade ovanligt tidigt inatt med andra ord.
idag då. gick och mötte elin & micke utanför kinahuset där kring fyra eller nå. följde med dom på kina sen gick vi på coop och shoppade lite. satte oss på en bänk i solen på gågatan och drack cola. sen traskade vi iväg hem till micke och satt här och surrade. sen gick jag & elin till järnvägsstationen och sa hejdå till min klass som stack till sthlm med tåget ikväll. efter det gick vi och köpte kycklingsallad på persien och gick hem till micke igen. slumrade till en sväng på soffan och vaknade för en stund sen av att syd ringde. kändes alldelens för kallt & jobbigt att gå hem så jag sover här inatt. börjar skolan 10:05 imorgon, skönt. slänger upp nå bilder sen då jag är hemma, nu ska jag dra igång en rulle och chilla i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0