hosta

det här är något som jag VERKLIGEN skulle behöva just nu kan jag säga. fyfan har haft rethosta hela jävla natten, känns som att två knivar ligger och skär inne i halsen och sprutar tårar varje gång jag hostar. himla roligt att jag har så bra immunförsvar så jag blir sjuk direkt jag blivit frisk : )))))))))!!! den tackar vi gud för.
nåja. först och främst är det då skola idag, har 2 lektioner, slutar 13:45. efter skolan tar jag bussen till harads med jessica hem till henne. hon ska bjuda mig på tacos ;) sen efter det ska jag på campingen och bada badtunna med några skööna. hade dock velat se elins seriepremiär också, så ska försöka klämma in den under kvällen om det nu går. sen ska resten iväg på fest, följer nog med en sväng men åker hem tidigt när jag är såhär jävla förkyld, + att jag jobbar imorgon så vill vara pigg då så jag orkar med det + kvällens planer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0