hej hosta!

joo.. somnade i en timme och sen vaknade jag av att jag inte kunde andas för att det kliade som fan i halsen och BAM! där kom rethostan som pågått varannan minut ända sen jag vaknade, greeeat!!! nästan så en söt liten spya är påväg upp varje gång hostan avtar också, kan inte bli bättre. har iallafall roat mig med att se en riktig tjejfilm, bring it on - all or nothing. den bästa av alla bring it on filmer enligt mig. här är ett klipp på alla danser ur filmen:

det bästa i klippet kommer på 7:06, då ghettostilen kommer in. fan vad kul det hade varit om man hade kunnat dansa.

sen utöver det måste jag ju bara säga att fyyyfan vad snygg gus carr är!!! hejbarrra, hade kunnat se filmen 10 ggr till inatt bara för att få se han:
jaa, ni ser ju själva.

nää om man skulle försöka somna om innan hostan blir värre.
natt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0