förändring

jag har kommit till den tidpunkten då det är dags för en förändring. ut med det gamla, in med det nya. precis så känner jag just nu, och precis så kommer det att bli framöver. det är så mkt jag ser framemot och vill ska bli bra.
i think i can make it now, the pain is gone. all of the bad feelings have disappeared. here is the rainbow i've been prayin for. i can see clearly now.
jag, hoppas, jag vill, jag kan. jag är så glad att jag insett allt nu, då kan jag äntligen ta mig till ett mål, även om det kommer krävas mycket tid och arbete, men jag ska bort härifrån. jag ska inte falla tillbaka. och det bästa av allt som jag aldrig känt förut; i'm not afraid.

det finns en person som hjälpt mig genom allt, och då menar jag verkligen allt. henne kommer jag aldrig sluta tacka för allt hon gjort för mig. utan henne vore jag inget och utan henne skulle jag inte vara så stark som jag är idag - elin.
jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0