choklad......

men hur jääävla gott såg inte det här ut då?!?!?!
alltså vad har hänt med mig, jag har aldrig förut varit förtjust i godis. har alltid bara ätit popcorn eller gurka och druckit loka sen jag var en unge, men nu har jag sötsug hela tiden? nu är det då iallafall färdigt med den där naturdieten, den funkade ju inte, har inte gått ner ett enda kg.. så nä nu tänker jag börja fläska i mig godis och chips istl och hoppas på att gå ner i vikt då, vem vet det kanske funkar.
tagit en paus från städningen. diskat bort 2 diskberg, plockat undan & dammtorkat. nu ska jag gå på coop och köpa något gott och lite annat, sen hem och fortsätta med att dammsuga & skura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0