torrt

här var det torrt! ids inte dra allt i detalj som hänt i helgen eftersom jag är extremt trött och seg i huvudet idag. men ska försöka sammanfatta helgen lite kort.
fredag: var på stan och fikade inne i gallerian med erika & annasofia. sen for jag och elin och hämtade lite grejer hos hennes mamma. efter det for vi och köpte öl & pizza och for till micke (morbror nummer 2) och surrade med han. gick ut och pratade med ivan kring halv två-två tiden. sen följde jag med han och hämtade krille & patrik från krogen osv, sen for jag hem och sov.
lördag: jobbade 10-14, gick fint. sen for jag med några brudar och käkade från max, eller rättare sagt dom åt och jag kollade på. sen for jag hem och försökte sova i en timme men det gick inte. sen kom annasofia så satt jag och pratade med henne osv. sen ringde micke och frågade om jag kunde vara barnvakt åt samuel i någon timme så då for jag och annasofia dit. efter en stund for hon och jag satt och spelade xbox med samuel tills micke kom. for hem direkt och bytte om och fixade mig, sen for vi på förfest och efter det lotus.
idag: vaknade upp med extrem huvudvärk av ett samtal haha. sen for jag hem och bytte om och gick sen och klistrade ihop gårdagen med några brudar. for sen till fanny och käkade pizza osv och tog det chill, sen fick jag skjuts hem av hennes papi. har gått med telefonen mot örat hela jävla dagen. nu ska jag se gossip girl, få till nån mer flyttkartong och sen soooova ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0