tidsfördriv

Hur bor du: i en etta på 38,5 kvadrat centralt i boden

Brukar du komma i tid: jo oftast, om det inte hänt något

Hur lång är du: 163-164

Kan du laga mat: kan och kan, korv & makkisar?

Vad jobbar du med/pluggar du: pluggar barn & fritid, jobbar på smycka

Vad har du på dig just nu: pyjamasbyxor och blått linne

Har du någon fobi: spindlar, flygplan, ormar

Hade du en bra kväll igår: javisst :)

Vilket är ditt senaste inköp: en platta öl

Din favoritdryck på morgonen: loka eller juice

Var fick du dina senaste pengar ifrån: studiebidrag + lön

Har du sovit i din egen säng inatt: yes

Vad hade du sönder senast: en mugg

Vem snackade du med senast: farfar i telefon, annars johanna som är hos mig

Varm favoritdricka: kaffe

Favoritdricka när du är riktigt törstig: loka eller vatten

Alkoholhaltig favoritdricka: öl, vin eller smirnoff ice

När gjorde du senast något riktigt dumt: minns inte

Saknar du någon just nu: ja

Vad ska man göra för att få dig irriterad: tjata om att jag är sur när jag inte är det

Någon jag stör mig på: -

Intressen: umgås med vänner, köra skoter, åka bräda osv.

Senaste person du kramade: elin

Senaste person du ringde: elina

Senaste person som ringde dig: mamma ringde precis

Vad drack du senast: juice

Vill du ha barn: ja!!

Längtar du till din nästa födelsedag: ja självklart

Har rakat dina ben någon gång: haha antagligen

Är du sugen på något nu: köra skoter och åka bräda

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: beror på, när jag är riktigt trött och ska tex. jobba blir det väl upp mot fem koppar

Använder du hudkräm: yes

Attraheras du av män med skägg: jo

Micro-pop eller poppa själv: micropop

Brukar du baka: ibland

Röstade du i det senaste valet: nej

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nja

Vilken låt lyssnade du senast på: message in the bottle

Har någon annan sovit i din säng inatt: ja johanna ;)

Har du pengar på mobilen: yes, hela 170 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0