snöööö

svintrevligt med snö. nej men, lite till får det komma, sen räcker det! vill bara ha härliga våren nu och sen sommaren.. sovit bort hela dagen iaf, vänt på dygnet rejält nu då det blivit lov ja.
igår var jag med elin en sväng, vi var först hos mig och pratade och sen for vi och hämtade bilen hos hennes pappa. for till harads en svängom och träffade daniel, tess & elina :) sen skjutsade hon hem mig och hon for och färgade håret. johanna kom hit kring elva? igårkväll. vi såg one tree hill och åt, som vanligt då haha. somnade efter sex imorse. nu har iaf johanna farit och jobbat och jag funderar på att duscha och sen göra något åt röran här.. lät inte så lockande men det måste ju göras någon gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0