pust..ar ut

nu jävlar blev det ändring i läggan kan jag lova, men är dock inte klar ännu haha.. fast kan skylla det på att jag lagat mat, sett andra avenyn 45 min också ringde nille mig så pratade med han i 20 min :) sen har jag vikt om allt i garderoben också tog det ett tag att tömma alla påsar med kläder som var utspridda i lägenheten.. men har precis dammsugit så nu har jag bara kvar skura, dammtorka & plocka undan från vardagsrumsbordet sen äre cleeeant! men är helt jävla slut i kroppen kan jag lova.. så funderar på att ta en snabbdusch och slänga mig i min renbäddade säng och sova, så tar jag det som är kvar imorgon. låter som en fruktansvärt bra idé så det får nog bli så!

lite musik jag städade till:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0