packning..

såhääär fint är det i min lägenhet just nu ;)! har haft gabbi som hjälpt mig, så tack så mkt till henne! sen kom annasofia in på ett hörn en stund också så tack till henne också! iallafalll.. gabbi kom efter sextiden nångång. vi gick till coop och frågade efter lite flyttkartonger och sen gick vi hem till mig och satte igång med packningen. sen kom annasofia kring halv nio och hjälpte till. sen gjorde vi korv & makkisar och såg andra avenyn :) och nu har vi tagit en liten paus med packandet och ser the blind side. tänkte vara lite social med dom nu och sätta mig och se den med dom, sen ska jag packa nån kartong till innan jag ska sova så jag orkar med APUn imorgon. föressten, här har vi min nya mobil som jag fick idag:




funkar finnemang, än så länge! med min otur lär den väl vara pajj om en vecka eller liknande. bjuder på nån bild från idag också:

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv :)

2010-03-18 @ 13:30:54
URL: http://bblacksun.blogg.se/
Postat av: ola

grymt med ny mob! Kanske håller en vecka iaf!

2010-03-18 @ 15:38:03
URL: http://baagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0