jobb osv

igår var jag & johanna ute och körde skoter med erik på dagen :)! har längtat jätte mkt efter att få köra, bästa känslan som finns då man sätter sig på skotern första gången då man inte kört på ett år. sen kom iaf ivan och hämtade oss i svartlå så for vi till mig och duschade osv. sen kom elin så for jag, hon & johanna hem till patrik där han, ivan, krille & ralle var. drack någon öl osv sen for vi på max och åt innan vi gick på lotus. hade dock jätte tråkigt eftersom jag i stort sett var nykter då jag var där haha, men det funkade :) jag & johanna gick iaf hem till mig då det stängde och jag somnade mellan tre-halv fyra nångång.
nu har jag vaknat för en stund sen och tänkte börja klä på mig och borsta tänderna osv. sen är det jobb 10-14 som väntar. efter det blir det utgång, men vi vet dock inte var eller med vilka men det löser sig :)
bilder från skoterkörningen igår:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0