hej bara...

.. vad den här dagen har sprungit iväg! efter tre kom stina & hennes broder och kollade på min lägenhet eftersom jag bestämde mig för att flytta igår haha :)! han lät iallafall lite intresserad så får inte elin min lägenhet för hyresvärden så är den hans om han vill! sen gick jag iallafall ut på stan med annasofia & ahmed. vi bestämde oss för att gå och äta på oregano igen. åt deras fruktansvärt goda sallad. sen kom elin in också så drack vi en vaniljlatte, även den jättegod. sen for jag och elin till dialect och hämtade ut min nya telefon, fungerar bra än så länge som tur är. sen for vi tillbaka till stan, gick till gallerian en sväng och kikade på seeme. alldelens för mkt därinne som jag ville ha.. men jag kämpar fortfarande med mitt sparande! efter det gick vi in till smycka och surrade med mamma innan jag gick och mötte upp emelie och skrev på hyreskontraktet, så nu äger jag en minitvåa :) inte illa. och flytten blir redan om 2 veckor så är kanske dags att börja packa flyttkartonger? usch finns inget värre än att packa och flytta.. men finns inget roligare än att få packa upp och inreda så då har jag något att se framemot! nu ska jag klura på ammarnäs, nämligen kommit upp lite förhinder som jag, elin & erik försöker lösa, får hoppas på det bästa. sen dyker gabbi upp när som helst, vi ska umgås lite och se andra avenyn, också ska hon prova nå kläder jag vill bli av med :) hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0