flyttiflytt

joho den här dagen har jag fått mkt gjort. var ju då i skolan hela dagen som sagt och jobbade undan massa. sen var det tänkt att jag, pappa & mamma skulle flytta min säng osv till nyläggan men det blev inte av för att det kom annat emellan. for iaf med elin & hennes mamma till kalix nångång efter fem och hämtade bilen, vi var inte tillbaka i stan förrän kvart i nio ikv för att vi gjorde massa saker i kalix :) vi började iaf flytta kartonger direkt vi kom till stan så nu har jag typ bara kvar dom stora möblerna här i gammelläggan. så imorgon flyttar jag resten, fan vad skönt :)! nu ska jag iallafall lägga mig och se gossip girl och sen sova, börjar 8:20 imorgon! natti.



Kommentarer
Postat av: elina

fan vad fin lägenheten är, helt sjukt ju! :D

2010-03-25 @ 00:26:03
URL: http://eliinalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0