flytta liiite

nu har jag och gabbi varit över med tre flyttkartonger, två ikeapåsar med kläder + handdukar och en stor tavla till lägenheten. också har vi ställt iordning lite grejer och hängt upp gardiner osv, så börjar se lite hemtrevligare ut där nu :) nu är jag iallafall helt död.. och gabbi också haha, så när hon går hem ska jag lägga mig och sova. börjar klockan nio imorgon, sen ska jag på stan och fika med syd, sen flytta lite till lägenheten, sen åka med elin till kalix och hämta bilen vi ska ha till ammarnäs, sen hem igen och flytta lite mer och sen plugga. så min dag är ganska full imorgon. natti!

såhär fint är det i den här lägenheten nu då jag håller på att packa och flytta:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0