.

har verkligen ingen lust att skriva pga att min dag har varit åt helvete och är det fortfarande, men någon rad kan jag väl slänga in för det har väl ingen dött av. första apu dagen idag då, gick bra. lite förvirrande bara att ha tre olika klasser om dagen. många namn att hålla reda på med andra ord! hur som haver så var min handledare jätte snäll & bra så det här ska nog gå an i 4 veckor. hade ju dock hellre velat vara i ammarnäs men man får inte alltid som man vill. och jo, danska dieten som jag berättade om igår eller när det nu var började jag med idag, den finnemang. fast måste erkänna att jag är förjävla hungrig just nu, men biter ihop! har legat i sängen i tre timmar och stirrat i taket så ska väl fortsätta med det nu då.

Kommentarer
Postat av: Johanna ;)

Hahah låter ju förjävla roligt... själv sitter jag och stirrar på min vägg just nu (Y) Såååhja. :P

2010-03-09 @ 23:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0