sinnes...

har helt sinnessjukt ont i magen.. haft det i två timmar nu och vet inte riktigt vad det kan bero på.
sen till en annan tråkig sak. hämtade ut ed hardy klänningen idag och den satt SMÄCKTIGHT.. måste försöka töja ut den eller liknande för jag ska fan ha på mig den, så det så.


nu tänkte jag iallafall roa mig med att se 2-pack 4-ever innan jag ska sova.

Den 13 september 1996 avled musikern, rapparen och legenden Tupac Shakur av skottskador. Här väcks Tupac åter till liv i en ingående och känslosam dokumentär. Filmen innehåller unika tagningar och intervjuer månaderna strax före hans död. Livetagnignar från bland annat House of Blues och tagningar från inspelningen av "Hit 'em Up"-videon. Andra som medverkar i filmen är Mike Tyson, Lisa "Left Eye" Lopez, Too Short, Bizzy Bone med flera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0