hur?

hur ska jag orka med den här hålan ett helt år till? jag kan verkligen inte tänka positivt just nu. jag är så jävla spyless på boden så vet inte vad jag ska göra snart. jag önskar verkligen att jag hade valt att sommarjobba i norge eller någonstans söderut i sommar istället för i boden så man hade fått komma bort ett litet tag iallafall. jag hoppas verkligen att sista året på gymnasiet flyger förbi så jag får dra härifrån sen. jag har verkligen bara dåliga minnen och dåligt förflutet här så ser ingen anledning till varför jag skulle stanna kvar här överhuvudtaget. jag vet att jag kommer komma tillbaka efter en tid, det kan vara efter ett år, eller tio år det vet man aldrig - men boden är alltid hem oavsett hur det varit tidigare. men just nu trivs jag verkligen inte i mitt "hem" och hoppas på att hitta en ny plats som jag kan kalla "hem".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0