herråå

varit och sagt hejdå till den här rara söta fina! happ, då dröjer det alltså ca 2,5 månad innan man ser henne igen.
känns som att hon kom...... typ igår? weird.

iallafall. sovit sjuuukt dåligt inatt, knappt något alls. krypit i hela kroppen och fram kring 3-4 tiden fick jag världens migrän. kring halv två idag gick jag och annasofia på dagoberts och åt lunch ute i solen. sen gick vi ner mot järnvägsstation och sen upp till stan igen. sen for hon iväg en sväng och jag satt ute och solade. när hon kom tillbaka kring tjugo i fyra packade vi bara ihop hennes grejer och sen skjutsade jag & pappa henne till bodforsen och sa hejdå. nuu ska jag sätta mig ute i solen och plugga till ett prov.
todaaaay's;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0