guuuud...

... alltså har verkligen haft den roligast helgen på väldigt väldigt länge. kommer verkligen inte ihåg sist jag hade såhär kul. och kan säga att det VERKLIGEN behövdes efter helvetesveckan som har varit, så tacka gudarna för det.
träffa även bobban som nowadays är bosatt i sthlm och besöker boden 1 ggn/år max eller liknanade? så det var kul. vi satt och pratade säkert en timme eller mer. träffade även linus olsson som jag inte heller ser ofta nu för tiden, också det var kul. har iallafall hunnit med att dansa på bordet i öltältet med hanna palmér + okända männisor, dansa och sjunga då drängarna spelade, träffat miljoner människor jag inte sett på hur länge som helst, dansat på bord tills man var helt färdig, skrikit så jag i stort sett tappat rösten, jaa ungefär det och mkt mer. kvällen var verkligen värt pengarna. och nu ska jag sova, så natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0