fuck

behöver pengar so bad just nu.... för första gången på över ett år har jag slut pengar på mobilen OCH gratis sms, och jag kommer inte ha råd att fylla på den förän sista juni. hur FAN ska jag klara mig utan pengar på mobilen så länge? känner mig handikappad utan pengar på telefonen, vad ska jag med den till om jag ändå inte kan använda den? jag har 200 kr på mitt kort, 200. det ska alltså räcka till mat, snus, alkohol till haradsdagen imorgon, alkohol till skolavslutningen, alkohol till farmen 19 juni + biljetten till drängarna. kommer ju gå.. lysande? jag tror aldrig jag varit så fattig i hela mitt liv som jag är nu. har kommit på att mat är JÄVLIGT dyrt, så därför ska jag svälta mig från och med nu.    sen har jag också kommit framtill att jag MÅSTE ha ett par nya jeans, och det är nu. jag har två par som jag använder och kommer i nu efter att jag gått upp så jävla mkt i vikt. dom ena paren är det hål i överallt och dom andra trivs jag inte i. såå, what to do? jag behöver en mille nu.

nu ska jag klä på mig, borsta gaddarna ordentligt och sen möta johanna utanför coop tio över elva. ska vara hos käftis tjugo över. sen efter det ska jag vara med henne en stund, så länge jag orkar så att säga, är inte riktigt kry. sen ska jag iväg och prata med elin också :) ska bara vara hemma och vila sen ikväll så får vi se om jag orkar med  balen & haradsdagen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Millah

nå men sötnos dåå.. vad jobbigt =(

ska du låna till att fylla på din mob?

fan förstår hur det är :(

2010-06-04 @ 10:44:29
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: moa

ååh, jag vet exakt hur du menar med att känna sig handikappad utan gratis sms. När mina tar slut ligger telefonen mestadels i sängen på ljudlöst för att jag inte har någon användning för den ;)

2010-06-04 @ 11:16:50
URL: http://moaseliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0