.

jaa nog är det ju himla tur att när man väl somnar i tid, alltså klockan tio, vaknar tjugo över tolv och är svinpigg. jag och mina sömnproblem alltså, blir galen. när jag vaknade åt jag iallafall och provade sen ta en sömntablet.. grejen är bara de att dom jag hade tidigare var 10 mg och dom här 5 mg. så nja, kan säga att dom inte riktigt funkade. men ska prova ta två stycken imorgon om jag inte kan sova så får vi se.. bara det att jag bara fick utskrivet 10 tabletter så dom räcker ju inte så länge då och har dom endast för nödlägen, såsom det här exempelvis. nåja nu ska jag försöka sova på egen hand utan hjälpmedel. ska promenera med mormor klockan åtta imorgon!
nä nog måste jag säga att dom här fungerade bättre än dom jag har nu;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0