ed hardyyyy

joo, glömt att berätta att idag har min ed hardy klänning kommit, finally :)! har dock inte hunnit hämta ut den på ica ännu, ska göra det imorgon! här har ni iaf två bilder hur den ser ut bak och fram, hittade bilderna på google så är inte jag på bilderna:



faan vad awesome! får hoppas att den sitter fint bara.. MEN, min lycka är inte helt på topp förrän mitt ed hardy linne från USA kommit också, tog med DH delivery så det skulle ta mellan 20-40 dagar, men borde väl ändå ha gått så länge snart? ääh.. vill bara att det ska komma nångång. här är det:



nuu ska jag se klart prisonbreak avsnittet och sen sleeepa, om det går så att säga.
natti!



Kommentarer
Postat av: identity

wei den klänningen har jag med, den är nice!

2010-06-05 @ 19:17:54
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0