-

hooff.. kom precis in genom dörren. varit i farten sen klockan två idag! mötte upp stina & johanna på gågatan sen gick vi till coop och köpte digestive, jordgubbar & glass och knallade iväg mot kvarnängen där vi satte oss i solen på en filt :)! sara-li & moa kom sen också och satt med oss. efter det gick vi upp mot stan, följde med sara-li och johanna på dagoberts då dom skulle käka och sen gick vi och kikade lite i gallerian och i andra affärer. hittade iallafall ett par skor som jag MÅSTE köpa när jag får pengar. sen sa vi hejdå till stina & moa och gick till lägenheten där jag åt lite sallad innan vi gick iväg och solade på solana center. hunnit med rätt mkt idag känns det som! nu ska jag iallafall plugga och sen se prisonbreak är helt mööör efter solningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0