såja

faaaan vad dagarna springer iväg, helt sinnes. var ju måndag igår? eller? torsdag imorgon, sen fredag och sen helg igen. och efter helgen har jag två ynka veckor kvar att jobba, gött! efter jobbet var tanken att jag skulle hem direkt och städa och plugga, men den planen ändrades. sprang i gallerian en sväng med mamma och kikade efter nya skor eftersom mina är slitna som fan.. kom dock hem tomhänt. efter det handlade vi lite käk på coop och sen blev jag bjuden på en helt insaaaaneeeligt god slushdrink & grillat hos mamma och ola. tanken var att jag bara skulle äta och sen gå hem. tog mig inte därifrån förrän efter tio och då hade jag ingen ork till att plugga nej.. nu ska jag se film och sen sova. natti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0